مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 08:502022-12-31دانش

فارس من| مطالبه جداسازی فضای علمی کشور


برخی کاربران سامانه فارس من خواستار جداسازی در فضا های علمی در کشور شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار جداسازی در فضا های علمی در کشور شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند: لزوم جداسازی جنسیتی فضای علمی کشور برای پیشرفت بیشتر و تمرکز بر علم و دانش در فضای دانشگاه.

این یک روند عقلانی و فطری است که خداوند بین دو جنس، علاقه و کشش قرار داده است و این موضوع نباید فضای علمی را تحت تأثیر قرار داده و باعث تضعیف فضای علمی و فرهنگی کشور شود.

چه اینکه هم اکنون بسیاری از دانشگاه های خارج از کشور به این مهم رسیده اند و در صدد بودند تا محرک های محیطی را به حداقل برسانند و فضای علمی شان را بیش از پیش، از هر گونه محرک دیگر که مخل فکر و اندیشه است کاهش دهند تا رشد و توسعه شان با سرعت بیشتری انجام شده و پیشرفت روزافزون داشته باشند.

امروزه دنیا به دنبال دانشگاه بدون اختلاط است.

چیزی که در دانشگاه ها با اختلاط جنسیتی در طول سالیان مشاهده می شود این است که خروجی این فضای مختلط جنسیتی عملاً درس و علم نیست و مسایل حاشیه ای در آن، موجب عقب گرد و کندی و به هم ریختگی فضای ذهنی و روانی دانشجو خواهد شد و این مسئله هم برای خود دانشجو و آینده علمی و روانی و رسالت اصلی او مضر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبه جداسازی فضای علمی کشور

فارس من| مطالبه جداسازی فضای علمی کشور